Σάββατο, 19 Φεβρουαρίου 2011

για τα επισόδεια στο λύκειο στη λάρνακα

έτσι τζι έτσι εφτάσαμεν τζαι στα επισόδεια στη λάρνακα. έχει και ο υπουργός ένα δίκαιο , έχουν τζαι όσοι εσπέρναν μίσος τόσον τζαιτό τζαι προσπαθούν τωρά να φκουν κούπα - άπανη: υπάρχει βία στη κοινωνία και στη νεολαία.

οπαδική, μεταξύ σχολείων, μεταξύ περιοχών.... πιο παλία (επειδή νομίζουμε ότι παλιά ήταν πάντα πιο καλά), είχαμε στα σχολεία και πολιτική βία.

Εντάξει, πριν δεν είχαμε βία μεταξύ "δικών μας" και "ξένων", γιατί ξένους εν τζαι είχαμε. εν τζαι πιο εύκολο να χωριστείς. εν πιο εύκολο να ομαδοποιηθείς. εσυ μιλάς έτσι, τζίηνοι μιλούν άλλοσπως. τζαι τζίηνοι είναι τζαι πιο φτωσιοί. Εν τζαι σημαίνει βεβαίως ότι επειδή μιλούν διαφορετικά πρέπει αναγκαστικά να δερτούν. τζαι στα ιδιωτικά σχολεία έσιει δικούς μας τζαι ξένους. Τζαι έστω αν στα διαλλειματα οι κυπραιοί εννά κουλιάζουν με τους κυπραιούς, οι εγγλεζοκυπραιοί μεταξύ τους, όπως οι ρώσοι, οι άραβες κλπ, τουλάχιστο τζαμέδεν δέρνουνται... ακόμα.... μπόρει ναν επειδή εν παραπάνω η λίρα τζαμέ.....


όπως τζαι να σιει, η φτώχια που τη μια, και ανυπαρξία συννεόησης εν εύκολο να δημιουργήσει ομάδες, τζαι από τες ομάδες συγκρούσεις στο μέρος τζίηνο της κοινωνίας, που έτσι αλλιώς από ανέκαθεν είναι πιο βίαιο - στη νεολαία. Τουλάχιστό τζίηνο που έσιεί να κάμει η υπόλοιπη κοινωνία και πολιτεία είναι μεν άφκει φυτίλια.

Και ποιος τα άφκει. πρώτον το σχολείο το ίδιο, τζαι δεύτερο οι τσεκολόγοι.

ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο του λοίζου αντωνίου στην αλήθεια, που αν όντως είναι έτσι τότε γιατί απορούμε:

"Προσέξτε το αυτό: Οι αραβόφωνοι μαθητές του Λυκείου της Βεργίνας, δεν ήταν μαθητές με κανονικό καθεστώς. Ήταν μαθητές- ακροατές. (!!!!)

Μαθητές ακροατές είναι εκείνα τα παιδιά που δεν γνωρίζουν τη γλώσσα και δεν έχουμε στοιχεία για το επίπεδο των γνώσεών τους σε κάθε μάθημα. Τους μαθητές αυτούς τους ρίχνουμε σε τάξεις «κανονικών μαθητών» και τους υποχρεώνουμε να παρακολουθήσουν όλα τα μαθήματα που παρακολουθούν οι άλλοι. Οι καθηγητές, σε αυτά τα παιδιά, δεν βάζουν βαθμούς και δεν τα αξιολογούν με κάποιο τρόπο.


Απλώς οι μαθητές-ακροατές, τον επόμενο χρόνο έχουν το δικαίωμα να ενταχθούν στα τμήματα ως «κανονικοί μαθητές».

Ελάτε τώρα στη θέση ενός μαθητή-ακροατή. Είστε 16 χρόνων σε ελληνικό σχολείο, μιλάτε μόνο αραβικά και στην έδρα μία φιλόλογος διδάσκει Σεφέρη ή ένας φυσικός εξηγεί τους νόμους του Νεύτωνα. Εσείς τι θα κάνατε;

Αυτό που γίνεται σχεδόν σε κάθε σχολείο που λειτουργεί ο θεσμός: Οι μαθητές αυτοί καταντούν τα καρκινώματα του σχολείου. Πρόκειται για ένα θεσμό που από μόνος του αποτελεί το άλλοθι στην έλλειψη πολιτικής σχολικής υποδοχής των ξένων, αλλόγλωσσων μαθητών.

Αν οι μαθητές ακροατές είναι ελάχιστοι, μονοψήφιος ίσως αριθμός, το πρόβλημα ελέγχεται. Αν είναι περισσότεροι, συχνά ξεφεύγει. "

http://www.alitheiaportal.com/alitheia/koinonia/mathetes-akroates-karkinomata-sta-skholeia.html


αν εν έτσι που λειτουργούν τα σχολεία, δεν μπορώ να καταλάβω τι επεριμέναμε να συμβεί !


το δεύτερο είναι οι τσεκολογία. Η οποία είναι ένα θέμα από μόνη της, αλλά αφού εφτάσαμε στο σημείο να δερνούμαστε, πρέπει να το αναφέρουμε.

Ίσως είναι το πιο αισχρό, το πιο σιχαμερό θέμα που αναδείχθηκε τη περασμένη χρονιά.

Το οποίο έχει ένα σωρό παράλογα, ένα σωρό αντιφάσεις - και όμως πουλά.

Πως οδηγεί, η τσεκολογία στη βία ; Μα είναι απλό. θυμούμαι μια συζήτηση στην εκπομπή της ειρήνης:


Κουλίας : Πιανούν 2,500 ευρώ το μήνα. έρκουνται τζαι κάμνουν που 5-6 κοπελλουθκια ο καθένας. έρκουνται τζαι φέρνουν που 2 γενέτζιες ο καθένας, τζαι πρέπει εμείς να τους έβρουμε που θκύο σπίθια.


Βαρνάβας; Με έτσι ποσά οι πολίτες δίκαια προκαλούνται. Τι θα πει ο συνταξιούχος που πιάνει 300 ευρώ, τζαι ο πρόσφυγας, τζαι ελληνοκύπριος άπορος ;


Θεμιστοκλέους: Εγώ προειδοποιώ ότι αν δεν αλλάξουμε πολιτική θα έχουμε και άλλα επισόδια βίας.

Να πως όδηγεις το κόσμο στη βία. Δεν χρειάζεται να πεις, εν πουστόμαυροί, εν κιλλήντζιροι. Δεν χρειάζεται να πεις: εφκάτε δέρτε τους, τους τζεγκένιες. Δεν τους χρωστούμε τίποτε τζαι τρων μας τες λίρες μας. Εν τζαι εν ανάγκη να το πεις έτσι, για ανοίξεις το δρόμο προς τη βία.

Γιατί ;

γιατί ο πρώτος χρησιμοποιεί συχνά και ασύστολα τον πλυθηντικό. Βρίσκει τες ακραίες περιπτώσεις, χωρίς να αναφαίρει ότι αυτό προνοεί ο νόμος που τζαι τζίηνος εψήφισε, χωρίς να αναφαίρει τι διάστημα καλύπτει το τσέκι που ανεμίζει....... αλλά το χειρότερο χωρίς ποτέ να λέει άλλο νούμερο. Και βεβαίως χωρίς ποτέ κανένας δημοσιογράφος να του θέτει το ερώτημα. είναι συγκλονιστικό ότι για κανένα δημοσιογράφο δεν είναι σημαντικό το ερώτημα, πόσοι πιάνουν 2500 ευρώ, πόσοι έχουν 5-6 κοπελλούθκια, πόσοι έχουν 2 γενέτζιες. Γιατί αυτή είναι η δύναμη του φακού. Άμαν φκεις τζαι πεις πιάνουν, κάμνουν, φέρνουν..... αμέσως τους έτσουβάιασες ούλους μαζί. Ακόμα τζαι αν κάποιοι εκμεταλεύκουνται το σύστημα, με τη συστηματική χρήση του πλυθηντικού έχεις απονομιμοποιήσει όλους τους πολιτικούς πρόσφυγες. έχεις είδη δημιουργήσει τον εχθρό.


Οι άλλοι δύο το μόνο που κάμνουν είναι να διούν νομιμοποίηση στη βία। Γιατί όταν λέεις δίκαια προκαλούνται οι υπόλοιποι που δεν πιάνουν τόσα, ε, τότε η βία έχει πλέον νομιμοποιηθεί ! εν κοντά στο νου। Από ανέκαθεν ο αδικημένος έχει το δικαίωμα στη βία। Η βία του αδικημένου είναι πάντα δικαιολογημένη, έστω τζι αν το απαγορεύει ο νόμος। Είτε απελευθεροτικός είναι, είτε εργασικός είναι, είτε ενάτνια σε διακρίσεις είναι ο αγώνας τους αδικημένου πάντα εδικαιλογούσε τη βία।

Αν τζαι τούτη συχνα γίνεται φτηνή δικαιολογία - από τους ανθρωπιστικούς βομαβρδισμούς, μέχρι στα σωματία που προσπαθούν να δικαιολογήσουν τη βία των φιλάθλων τους με το "μας προκάλεσε ο διαιτητής" - η βία όταν εξασκηθεί, ψάχνει να έβρει νομιμοποίηση σε μια αδικία। Στη δική μας περίπτωση, αφού πείσουμε το κόσμο ότι αδικείται , αφού πείσουμε το κόσμο ότι δίκαια προκαλείται, φκαίνουμε τζαι προειδοποιούμε για βία - a self fullfilling prophecy।


Γιατί εσύ δεν προκαλείσαι από τα επιδόματα των μεταναστών ;

Ε, όχι κύριε δεν προκαλούμαι.

Αλλά αυτό θα είναι το θέμα της επόμενης ανάρτησης.

3 σχόλια:

νεος ελληνοκυπριος είπε...

Έτσι έχουν τα πράματα αγαπητέ φίλε.
Περιεκτική τζιαι αλάνθαστη η ανάλυσή σου.

Aceras Anthropophorum είπε...

Εσού να δεις ότι θα επανεκλεγεί τζιαι ο Κουλίας, τζιαι ο Βαρνάβας τζιαι ο Θεμιστοκλέους.

Ανώνυμος είπε...

min ksexname oti kai o xitler me ekloges egine kangellarios kai katastrepse tin eyropi.ta kaka mas einai piso