Κυριακή, 3 Ιανουαρίου 2010

Ω, πάντοτε με εκπλήττεις, Χριστόδουλε (Part I)

«....για την αποκατάσταση της Αμμοχώστου θα απαιτηθούν δυόμιση με τρία δις ευρω. Ο κ. Μάουρερ ρε ρώτησε τότε ανήσυχος: «Και ποιος θα πληρώσει;» Απάντησα αμέσως: «Εσείς. Η Ευρωπαική Ένωση». Η αντίδραση του κ. Μάουρερ υπήρξε επίσης άμεση: «Ε, όχι, ε, όχι εμείς». Επενέβη τότε ο κ. Van der Meer και μου είπε «Μα θα έχετε οικονομική ανάπτυξη με τη λύση χριστόδουλε». Απάντησα ως εξής: «Μα με ποιούς θα κάνουμε την ανάπτυξη; Τους κουβαλητούς από τη Τουρκική Ανατολία, που ούτε το όνομα τους δεν ξέρουν να γράψουν, σε μια οικονομία υπηρεσιών υψηλού επιπέδου, όπως η Κυπριακή;» Και ο κ. Van der Meer παρατήρησε: «Ω, πάντοτε με εκπλήττεις, Χριστόδουλε». Σελ 57


Από το κόστους 2 ευρώ βιβλίο του κου Χριστόδουλου Κ. Χριστοδούλου: Τα Οικονομικά της Ομοσπονδίας του Σχεδίου Ανάν και του Κυοφορούμενου Νέου Σχεδίου Λύσης.


Βάση του πιο πιο πάνω αποσπάσματος:


Πιθανόν συμπέρασμα 1. Ενομίζαν οι Ευρωπαίοι ότι ήταν να μας φορτώσουν το τρισκατάραρο, και να πλερώσουμεν εμείς την ανοικοδόμιση! Ανάπτυξη, μα ποιάν ανάπτυξη ; Καλά τους τα πεν ο Χριστόδουλος. Είδες που εκπλάγηκε ; Είδες που άμαν μιλήσεις με επιχειρήματα, εκπλήσεις τους ; Εύγε Χριστόδουλε.


Πιθανόν συμπέρασμα 2. Ο κ. Χριστόδουλος που κατά τα άλλα είναι ενάντια σε ρατσιστική λύση, κουβαλά ρατσιστικές απόψεις. Δεν φτάνει που τες κουβαλά τις εμετέφερε σαν διοικητής της Κεντρικής προφορικά σε ανώτερους ευρωπαίους αξιωματούχους, χωρίς να κάμει το κόπο να το πει κάπως πιο κομψά, κάπως πιο πολιτικώς ορθά τελος πάντων, εκδίδει τζαι βιβλίο για να μην χαθεί ποτέ η κουβέντα του. Ω πάντοτε με εκπλήτεις Χριστόδουλε.



Όπως καταλαβαίνετε ακολουθεί ακόμα ένα σεντόνι, μετά την ανάγνωση του πιο πάνω πονήματος.



Δεν θα το πιάμε σελίδα, σελίδα, αφού δεν θα ετελιώναμεν ποττέ. Θα του κάμουμε μιαν διαφορετικη παρουσιάση.



Πως ήρθε στα χέρια μας:

Επήρεν ο πατέρας μου το αυτοκίνητο στο μηχανικό για σέρβις. Επέστρεψε με τρία βιβλία στο χέρι, τα οποία του έδωκεν ο μηχανικός δωρεάν: Το μπλαντυ τρουθ, τη πρόταση του ορθού ναι, και το πόνημα των 2€ που προφανώς δίδεται και δωρεάν.



Επιλογή χρήσης του χώρου.

Όπως κάθε συγγραφέας έτσι και ο χριστόδουλος δεν μπορεί να τα πει όλα (το παραδέχεται άλλωστε και ο ίδιος.... θα χρειαστούν εκατοντάδες ή και χιλιάδες σελίδες). Κάποια αναγκαστικά θα αφήσει πίσω. Ας δούμε πως επέλεξε ο πρώην να χρησιμοποιήσει το χώρο. Το βιβλίο έχει έκταση 99 σελίδων (φαίνεται τόσες χρηματοδοτεί ο βου). Και δύο σελίδες βιβλιογραφία. Από τις 99 σελίδες ενός βιβλίου με τίτλο τα οικονομικά του σχεδίου αναν και μπλα μπλα, πέραν των 25 (σελ. 1-17, και 55-66 τουλάχιστον) ουδεμία σχέση έχουν με την οικονομία. Αφορούν το 50, το 55 το 60 το 63, στιγμιότυπα του αναν κλπ. Υπάρχουν δε αμέτρητες επαναλήψεις. Στα οικονομικά μόνο τα θέματα της κεντρικής υπάρχει “εκτεταμένη ανάλυση” έκτασης 12 σελίδων – ενώ σε 11 σελίδες αποπειράται να καλύψει άλλα 16 οικονομικά θέματα (!!!) τα οποία αφορούν μεταξύ άλλων, φορολογία, λειτουργικότητα, εναρμόνιση, θέματα κεντρικής (ξανά), περιουσιακό, κόστος κλπ Αναφέρεται σε “εμπεριστατωμένες μελέτες , τεκμηριωμένες, αντικειμενικές οι οποίες απροκάλυπτα κατέληξαν σε βέβαιο συμπερασμα” (σελ. 55) χωρίς να τις παραθέτει, ενώ προτιμά να αφιερώσει ολόκληρες 2 επιστολές που έστειλε στον κληρίδη (έκτασης 6 σελίδων) οι οποίες εκτός από γενικότητες δεν λεν κάτι το ενδιαφέρον. Κάτι που μας οδηγεί στο επόμενο σημείο:



Αντίληψη του χριστόδουλου για τη μελέτη χριστόδουλου: (Η απάντηση στο ερώτημα του βιβλίου δίδεται) “Με αντικειμενικότητα, με τεκμηρίωση και υπευθυνότητα. Και, προ πάντων, χωρίς παρωπίδες. Και χωρίς επικίνδυνους ευσεβοποθισμούς. (σελ iv).... έτσι που πλέον δεν αποφασίζει ο αναγνώστης αν όντως έτσι είναι – μας το επιβεβαιώνει ο συγγραφέας!



Βιβλιογραφία και πηγές:

Θλιβερό, (κάποιος θα μπορούσε ειρωνικά να το χαρακτηρίσει ακαδημαίστικο) σύστημα που κουβαλώ. Πριν διαβάσω/ αγοράσω ένα βιβλίο, κοιτάζω τη βιβλιογραφία. Ο χριστόδουλος έχει 24 αναφορές (λιγότερες δηλαδή από μια αξιοπρεπή εργασία των 15 σελίδων). Τα 10 είναι βιβλία Τα πέντε ;φορούν το συνταγματικό και διεθνές δίκαιο, ένα του βασικείου, δύο του θεοφάνους και το μπλαντυ τρουθ. Δεν υπάρχει ούτε ένα βιβλίο που να έχει σχέση με οικονομικές θεωρείες, θεωρείες ανάπτυξης, σχέσης οικονομίας και ειρήνης. Δεν υπάρχει βεβαίως καθόλου ξένη βιβλιογραφία.


Άκολουθούν μελέτες, του δησυ του υπ. Οικονομικών, κλπ και τέλος άρθρα σχόλια κλπ του ιδίου, και των αγγελίδη, Λ. Μαύρου, Σ. Ιακωβίδη, Πασιαρδή..... χωρίς περαιτέρω σχόλιο.


Εδώ να πούμε και πως παρουσιάζει τις πηγές. Σε κάποια παραθέτει την πηγή, σε κάποια άλλα όχι, μερικές φορές γράφει το άρθρο από το αναν, σε άλλες σε αφήνει να την μαντέψεις, παραθέτει ένα τσιτάτο και μετά γράφει «σελ.3» χωρίς να αναγράφει που πιο βιβλίο την έπιασε..... είναι τέλος πάντων στη σελίδα 3 κάποιας μελέτης.... γιατί, εν πιστέυκετε;..... με αντικειμενικότητα και τεκμηρίωση.



Τρόπος Γραφής

Ο πρώην διοικητής, καταφέρε να σπάσει τα στερεότυπα που είχα για τους οικονομολόγους. Στα σύγχρονα οικονομικά περιοδικά επικρατεί ένας άκρατος θετικισμός, όπου οι οικονομολόγοι πλέον έχουν καταργήσει τις λέξεις και μιλούν με εξισώσεις, μεταβλητές, μοντέλα, στατιστικές αναλύσεις, κλπ. Ο χριστόδουλος που την άλλη εγκαθιδρύει ένα νέο είδος γραφής οικονομικών αναλύσεων. Την λογοτεχική οικονομική ανάλυση. Σε όλο το βιβλίο υπάρχουν τα εξής αριθμιτικά δεδομένα: οι 10,000 σελίδες νομοθεσίας του σχεδίου αναν (3φορές), το κόστος της λύσης που θα ανέρχετο σε περίπου 15 δις ευρώ ή 10 δις λίρες (σελ 44) (ενω στη σελ 33 μας λέει ότι η ισοτιμία ευρώ λίρας ήταν 1,7086!!! Κάμετε του ένας τον πολλαπλασιασμό τζαι πέτε του ότι εν ποσώνουνται) τα δυο περίπου δις λίρες των αποζημιώσεων της ΕΦ, και τα 100 εκατομμύρια κόστος της δύναμης των ΗΕ , το κόστος της επαναγκατάστασης των εποίκων 1,8 κατ εμάς 3 εκ κατά τον κ, Ραούφ Ντεκτάς (σελ 44-45), και βεβαίως την αρχή της πλειοψηφίας των ελληνοκυπριων 92% με 8%.


Σε 100 σελίδες, θα δυσκολευτείτε να βρείτε άλλα αριθμητικά δεδομένα.



Το υπόλοιπο βιβλίο το οποίο όπως κρίνει ο ίδιος ο συγγραφέας (!!!) είναι γραμένο με «αντικειμενικότητα, με τεκμηριώση και υπευθηνότητα». Θα βρείτε όμως επίθετα. Αμέτρητα. Υπερβολικές δαπάνες, σοβαρούς κινδύνους, τρομακτικό βάρος των ανυπόφορων δαπανών των διισεκατομυρίων ευρώ, αδυναμίες, ιδιορυθμίες, ανορθοδοξότητες, παραδοξότητες, άδικες και ετεροβαρής ασήκωτες δαπάνες, πολυδάπανο πολυκέφαλο νέο κράτος, τερατουργικό σε διάσταση και υπόσταση μόρφωμα“ (σελ 43), “η κυπριακή οικονομία θα γονάτιζε” (σελ45) “το κόστος των δημοσίων υπαλλήλων θα οδηγούσε σε μη αποδοτικές ρυθμίσεις με δυσβάστακτο δημοσιονομικό κόστος” (σελ 47), “το κόστος μετεστέγασης θα ήταν τεράστιο” (σελ51)....”αναπόφευκτες δυσμενείς επιπτώσεις” (σελ 52)... θέσεις ακραίες, ισοπεδωτικές, ετεροβαρείς και αδιέξωδες. Αλλά και προδήλως άδικες .... και αποφυγής της εθνικής ταπείνωσης.....θα οδηγούσε σε σύγκρουση και οικονομικό καταπόντισμό...... χαρακτηριστικό της προχειρότητας και της ασυναρτησίας” (σελ 60) το πιο κλασικό είναι βεβαίως ο «εωσφορικός ρόλος των άγγλων» και το «φάντασμα του αναν που δεν ξορκίστηκε»...μερικά μόνο....άλλα, θα διαβάσετε και στη πορεία.


Θα μπορούσε κάποιος να το χαρακτηρίζει και συλλογή αρνητικών επιθέτων (αν ενδιαφέρεστε για κυβερνητικές εξετάσεις ευκαιρία να εμπλουτίσετε το λεξιλόγιο σας με συνώνυμα επίθετα). Αντικειμενικά πάντως οι αριθμοί είναι εμφανώς λιγότεροι από τον αριθμό των αρνητικών επιθέτων.



Ιστορική αντίληψη

Δεν θα αναφερθώ βεβαίως σε πράματα που αναφέρει ο χριστόδουλος και αφορούν την ιστορία του κυπριακού όπως τουρκοαναταρσίας, δωτά συντάγματα κλπ. Θα μείνω μονο στην αντίληψη που έχει για την ιστορία.



Αντίληψη του χώρου και χρόνου και πολιτικής.

“Η ομοσπονδία αποτελεί πονηρό εφεύρημα των βρετανών, οι οποίοι την επιινόησαν, την καλλιέργησαν και την επέβελαν μέσα από ραδιουργίες τους των τελευταίων 60 χρόνων: Πρώτον ως αντιστάθμισμα και αντίπαλο δέος στον απελευθερωτικό της ΕΟΚΑ για να δυνηθούν, να τον εξουθενώσουν και να τον εξουδετερώσουν, εκδικούμενοι αφ ενός τους ελληνοκυπρίους και προασπιζόμενοι, εφ ετέρου τα ωμά, άνομα και κυνικά συμφέροντα τους στον ευαίσθητο χώρο των πετρελαίων και του φυσικού αερίου της Μέσης Ανατολής”.... (σελ 11)


Μια παράγραφος προδίδει τις αντιλήψεις που έχει ο χριστόδουλος για το κόσμο. Ο χριστόδουλος μέσα από αυτή τη μικρή πρόταση είναι πεπεισμένος ότι:


Η διεθνής διπλωματία (και δη των άγγλων) κινείται βάση εκδικητικών συναισθημάτων. Μας επέβελαν το αναν για να μας εκδικηθούν για την ΕΟΚΑ!


Η αγγλική διπλωματία είναι ικανή να κάνει προγραμματισμό 60 χρόνων. (μια αντίληψη που κουβαλούν βεβαίως ουκ ολίγοι εξ ημών αφού είμαστε σίγουροι ότι εγγλέζο αμερικάνοι και τουρκοι δουλεφκούν με πρόγραμμα ενώ εμείς όχι)


Το Αντίπαλο δέος σε μια οργάνωση είναι ένα πολιτικό σύστημα ! Πρωτοποριακή μεθοδολογία. Το Αντίπαλο δέος βάση μπαμπινιώτη είναι: ο φόβος που προκαλεί ένας αντίπαλος εξίσου ισχυρός. Το αντίπαλό δέος μιας οργάνωσης (π.χ. εοκα) δεν είναι ας πούμε μια άλλη (π.χ. τμτ) αλλά ένα πολιτικό σύστημα!!! Είπαμε λογοτεχνία αλλά να ξέρουμε τη σημασία των εβλοημένων των επιθέτων.


Η σημαντικότης της εναλιας γης. Η ομοσπανδία στη κύπρο, θα εξυπηρετεί τα συμφέροντα των άγγλων στα πετρέλαια της μέσης ανατολής...... Πως λέμε στο δημοτικό «η μικρή κύπρος βρίσκεται στο σταυροδρόμι τριών ηπείρων. Τόσο σημαντική είναι η στρατηγική της θέση, που όλοι θέλουν να την κατακτήσουν (κλαψ)».... Κλάψε σαουδική αραβία, ιρακ, ιραν κουβείτ. Αν υπάρξει ομοσπονδία οι εωσφόροι εγγλέζοι θα βάλουν χέρι στα πετρέλαια σας. Κάποιος να του αγοράσει ένα παγκόσμιο χάρτη επειγώντος!!



Το βάρος των εγγράφων

Πως αποδυκνύεται ότι το σχέδιο Ανναν “θα φαλκίδευε στοιχειώδη δικαιώματα της συντριπτικής πλειοψηφίας του κυπριακού λαού, δηλαδή της ελληνοκυπριακής κοινότητας, περιλάμβανε στοιχεία αδικίας, αλειτουργικότητας, δυνιτικής συγκρουσης και του διχασμού και καθιστιστούσε την Κύπρο ένα αξιοθρήνητο και παροπλισμένο προτεκτοράτο του Τουρκίας” ;


Κατά τον χριστόδουλο δύο δεδομένα:


1. η περίφημη κουβέντα του ντάνιελ φρηντ για την οποία ακόμα ψάχνουμε τη αρχική πηγή (ούτε ο χριστόδουλος την αναφέρει βεβαίως αφού δεν υπάρχει) και


2. η επιστολή του Παουελ, στο Γκιουλ που "χύνει φως στο σκοτεινό παρασκήνιο που στήθηκε σε βάρος της δικής μας πλευράς με υποχθόνιους υποβολείς τους άγγλους και εκτελεστική εμπροσθοφυλακή τους αμερικάνους... που λέει «το σχέδιο αναν προστατεύει τα νόμιμα στρατηγικά συμφέροντα της τουρκίας» (παρατίθεται χωρίς πήγη). (σελ 10)

Κλασικό τρόπος αντίληψης των πλείστων κυπρίων αναλυτών (πολιτικών, δημοσιογράφων κλπ). Η εγγραφολαγνεία. Αναλύουμε τη πολιτική όχι βάση των πράξεων αλλά βάση των δηλώσεων. Τα έγγραφα και οι δηλώσεις πολιτικών χρησημοποιούνται ασύστολα που τους διάφορους ερευνητές και έχουν κυριεύσει τη κυπριακή βιβλιογραφία. Χωρίς να ρωτούν, ποιός είπε τι, υπό ποιές συνθήκες το είπε, σε ποιούς απευθήνετουν, αν είχε δύναμη να εφαρμώσει τζίηνο που είπε, ποιά ήταν η θέση του, αν έκφραζε άποψη ή ήταν σε θέση να εφαρμώσει πολιτική κλπ. Ο αμέρικάνος είπε του τούρκου ότι το αναν εξασμάλιζε τα συμφέροντα της τουρκίας και αυτό θεωρείται ΑΠΟΔΕΙΞΗ!!!


Δεν εσκέφτηκε κάποιος να αντιμετωπίσει την εν λόγω επιστολή (αν υπάρχει) κάπως έτσι:


Ε, ίντα που καρτεράς να του πει ; (!!!) Και κάπου εκεί κλείνει και η σημαντικότητα της στο ρου της ιστορίας.


Αν αφήναν τον φερχοιγκεν να μιλήσει για το σχέδιο ίντα που ήταν να μας πει ; Εν θα μας ελάλεν: ψηφίστε ναι γιατί συφέρει σας;


Το ΜΑΣ και το ΤΟΥΣ.... (σε συνέχεια του εξαιρετικού άρθρου του γρηγόρη για τις γυναίκες ΜΑΣ...) «εγγυμονούσε κινδύνους για τη νομισματική ΜΑΣ σταθερότητα» (σελ 25) «Το τραπεζικό ΜΑΣ σύστημα» (σελ 29), «δυσμενείς επιπτώσεις στο χρηματοοικονομικό ΜΑΣ σύστημα και την οικονομία ΜΑΣ» (σελ 31), «γεναιόδωρη επιχορήγηση των τουρκοκύπριων και εποίκων ως τρισάθλια παρακαταθήκη, ώστε το βιοτικό ΤΟΥΣ επίπεδο να φθάσει το δικο ΜΑΣ ή μέχρι που το δικό ΜΑΣ επίπεδο να υποβαθμιστεί στο δικό ΤΟΥΣ» (σελ 37). «Εμείς δεν θα μπορούσαμε να μετέχουμε στην εποπτεία των εμπορικών ΤΟΥΣ τραπεζών ενώ εκείνοι θα μετείχαν στην εποπτεία των δικών ΜΑΣ. Εκείνοι θα μετείχαν και μάλιστα με ίσιο αριθμό μελών στην Επιτροπή Νομισματικής Πολιτικής που θα καθόριζε τη συνταγματική αξία της λίρας ΜΑΣ και τα επιτόκια ΜΑΣ αλλά εκείνοι θα είχαν ως νόμισμα τους την τουρκική λίρα» (σελ 56)


Είναι αξιοσημείωτο το γεγονός ότι πιστεύουμε ότι μπορούμε να πείσουμε τους τκ και ξένους για ενιαίο κράτος, ενιαίο οικονομία, για το καλό όλων (ιμιsh), αλλά τα πάντα τα μετρούμε με βάση τη πούγγα ΜΑΣ, το βιοτικό επίπεδο ΜΑΣ τις τραπεζές ΜΑΣ κλπ.


Εδώ να ενημερώσουμε το κ.κ. πρώην διοικητή ότι κάποιοι από ΕΜΑΣ, δεν βλέπουν το κόσμο μέσω των εθνών. Εμείς Vs εκείνοι, ελληνοκύπριοι Vs τουρκοκύπριοι. Ο όρος οι τράπεζες ΜΑΣ δεν ΜΑΣ αφορά αφού λίγη διαφορά παίζει για ΜΑΣ αν οι τράπεζες ΣΑΣ είναι ελληνοκυπριακές, τουρκοκυπριακές ή άλλοσπως. Για τις τραπεζές ΣΑΣ έχουμε ασχοληθεί παλιά:


http://spapalagi.blogspot.com/2009/02/blog-post.html


Ελπίζω αυτό να σας εξηγεί γιατί ο όρος οι τράπεζες ΜΑΣ είναι τελιώς αδόκιμος. Όταν οι τράπεζες ΣΑΣ σταματήσουν να ΜΑΣ κλέβουν τότε ξαναμιλούμε για το ΜΑΣ και το ΣΑΣ.



Η αρχή της πλειοψηφίας.

Η εντελώς νέα, και σε πρώτη παγκόσμια προβολή αντίληψη της πλειοψηφίας προβάλεται στο βιβλίο 2€.


«Υπήρχε πλήρης αριθμητική εξίσωση μεταξύ του 92% που ήταν η ελληνοκυπριακή οικονομία και του 8% που ήταν η τουρκοκυπριακή» (σελ 26).... «οι τουρκοκύπριοι δεν δέχτηκαν σε καμία περίπτωση να ισχύσει η αρχή της πλειοψηφία του 92%» (σελ.33) Πάνε τα 82% με 18% που ξέραμε μέχρι σήμερα. Η αδίκία που δεχόμαστε είναι ακόμα μεγαλύτερη αφού έχουμε ξεπεράσει το ένας άνθρωπος μια ψήφος, και φτάσαμε στο μια λίρα ένας ψήφος. Ενημερώστε κάποιος τον κ.κ. διοικητή ότι η δημοκρατία δεν είναι όπως τις ψήφους των μετόχων. Έτσι δουλέφκουν οι τράπεζες ΣΑΣ.


Απλά Μαθηματικά.... όπου 1-1 = 2!!!

Ο χριστόδουλος παραθέτει έγγραφο της ομάδας εργασίας για τα οικονομικά όπου φαίνονται οι συγκλίσεις (26 στον αριθμό) και οι αποκλίσεις (22).


Η σύγκλιση με αριθμό 1 λέει αυτολεξεί:


«Ενιαία Κεντρική Τράπεζα σε ομοσπονδιακό επίπεδο (διαφορά όμως όσον αφορά τη λειτουργία και τις αρμοδιότητες υποκαταστήματος στο Τ/Κ συνιστόν κρατίδιο).» (σελ 87)



Η διαφορά αυτή βρίσκεται δεύτερη στον πίνακα όπου υπάρχει διάσταση απόψεων κάτω από τον τίτλο:


«Υποκατάστημα Κεντρικής Τράπεζας στο Τ/Κ συνιστών κρατίδιο». (σελ 86) οι απόψεις των δύο πλευρών παρατίθενται. Εν ολίγοις εμείς θέλουμε να καταργηθεί σε ένα χρόνο και να έχει περιορισμένες αρμοδιότητες οι τκ θέουν να έχει διευρημένες αρμοδιότητες και εξέταση κατάργησης του σε ένα χρόνο.



Παρακολουθείστε τρόπο σκέψης και πρόσθεσης ενός διοικητή κεντρικής: «Κακώς εκρίθη από την ομάδα εργασίας ότι σε αυτό υπάρχει σύγκλιση. Μάλιστα η τουρκοκυπριακή πλευρά επέμεινε και τώρα θα (που το ξέρει !!!) επιμένει ..... να μην προβλέπεται χρονικό διάστημα μετά την παρέλευση του οποίου τούτο θα παύσει να υφίσταται» (σελ 81-82)


!!!



Εκαταλάβετε ;



Η ομάδα εργασίας αποφάσισε ότι σε ένα θέμα υπάρχει σύγκλιση. Σε ένα κομμάτι τούτου του θέματος υπάρχει διάσταση και η ομάδα εργασίας το αναγράφει σε παρένθεση και επιπρόσθετα το βάζει στον πίνακα με τις αποκλίσεις επεξηγηματικά.


Ο χριστόδουλος δεν θέλει να το βάλουν στο πίνακα με τις συγκλίσεις. Χωρίς να εγείρει όμως κάποιο θέμα που να αφορά την κεντρική τράπεζα, αλλά επαναλαμβάνοντας κάτι που η ομάδα εργασίας παραδέχεται ότι υπάρχει πρόβλημα και το τονίζει μάλιστα εις διπλούν !!!



ΟΧΙ. Ο χριστόδουλος δεν θέλει! Άσχετο αν εσυμφωνήσαν σε κάποια άλλα!!!



Ας παραδεκτούμε όμως ότι ο διοικητής εν τη σοφία του έχει δίκαιο.



Μετά πως κάμνουμε τη πρόσθεση ; Πόσες είναι τελικά οι αποκλίσεις και πόσες και συγκλίσεις ;


Δετε τον χριστόδουλο εξυπνάδα. Τη σύγκλιση που εβάφτισεν απόκλιση, όχι μόνο την αφαιρά από τον πίνακα τον συγκλίσεων, αλλά την (ξανα)προσθέτει στον πίνακα των αποκλείσεων. Έτσι φτάνει στο συμπέρασμα ότι τα θέματα με διάσταση απόψεων είναι 32 (σελ 98). Αντί να το αφαιρέσει που τες συγκλίσεις και να μείνει ως εκεί, το ξαναπροσθέτει εις διπλούν στις αποκλείσεις (ε, όσες παραπάνω οι αποκλίσεις τόσο μεγαλύτερος και φόβος). Έτσι στο σύνολο των διαφωνιών για το χριστόδουλο μια αφορά στο τκ παράρτημα της κεντρική και μια άλλη αφορά στο τκ παράρτημα της κεντρικής !!!




«Με αντικειμενικότητα, με τεκμηρίωση».



«Ω, πάντοτε με εκπλήττεις, Χριστόδουλε»



Για να μη καταλήξει ακόμα μεγαλύτερο σεντόνι το οικονομικό μέρος της μελέτης των 2€ θα το ακουμπήσουμε στην επόμενη ανάρτηση